Vadstena Klosterkyrka

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Några bilder från ett av ställena vi stannade snabbt på för att vila lite under resan hem, Vadstena kloster.
Trodde jag hade fått massor av fina bilder under den korta stund vi stannade där, men tji fick jag :p Tidspressen hade fått mig att nöja mig med bilder som såg okej ut på displayen, men väl hemma upptäckte jag att dem inte alls var så bra som jag trott.. Det starka solljuset hade helt frätt sönder massa bilder ute och det tvärtemot kassa ljuset inne i kyrkan hade resulterat i massa rörelseoskärpa.. Kul :P Nåja, man kan inte få allt.. Får helt enkelt åka dit en gång till någon annan gång, för det var så vackert där!
 
Ikväll är det kräftskiva här hemma i korridoren iallafall! Så hörs sen <3





Mamsen

Åh, vilken vacker kyrka! Jag förstår att du gillade den....
Har precis kommit hem efter att ha varit i Umeå i helgen. Var riktigt kul att åka tåg igen ♥
Kram

Svar: Mm visst var den fin :D hehe, skojigt ^.^ Förstår de :D kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)