Water Drops II

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Tänkte bjuda på lite fler vattendroppar idag.
Har inte hunnit redigera bilderna från Sandviken än tyvärr. Detta för att jag var rätt nere igår efter besöket hos pappa. Det är så hemskt att inse att han kommer att försvinna snart... =( Men, nu vill jag inte prata mer om det, blir bara ledsen då.
 
Jag är uppe tidigt idag iallafall, för idag ska vi åka ut till Norrfällsviken med Madde och gänget för att spendera en natt där! Så sitter här och försöker få i mig lite frulle. Vi har hyrt campingstugor och vildmarksbad, så det lär bli ett fint äventyr =)
 
Pappa har sagt att han inte vill vi ska sitta hos honom en massa utan att vi ska försöka gå ut och ha roligt istället, så får väl se om de blir lite skoj idag.. Kommer tillbaka imorgon iallafall! kram på er!





Anonym

Sjukt fina bilder! =)

Svar: Tack :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)