Ice Crystals

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Hej på er!
Vilken trist dag det har varit. Har ju varit i Sthlm under helgen, och när jag skulle hem så var flyget såklart försenat. När vi väl var framme i Ronneby efter klockan 11 på kvällen hade de dessutom stängt flygplatsen, haha! Så fick vänta en bra stund innan de öppnade upp den igen. Sedan när man skulle hem var det dimma hela vägen ner till Kristianstad. Och det var ingen nådig dimma heller.. Man såg typ inte ett skit. Tack och lov hade jag värme i bilen och Bandit Rock på radion iallafall ^^
 
Eftersom jag druckit kaffe på kvällen för att orka köra kunde jag såklart inte sova hellerpå natten, vilket resulterade i att jag fick 4 timmars sömn inatt om ens det. Var redigt seg på skolan idag kan jag lova.
 
Det har regnat ute idag oxå, och snön är påväg bort. Det är rena isbanan där ute. Satte mig iallafall i PS och lekte lite med en bild jag tog på huven på bilen för några dagar sedan när det var jättekallt ute.. Hela bilen var täckt med snökristaller ^^ Ovanstående bild är resultatet. Hade jag haft pengar hade jag köpt ett ännu bättre makro men det får vi ta när jag har jobb och är rik :D
 
Det är fint med rimfrost! :D Ska fota massa fina vinterbilder när jag åker hem till älskade Norrland, de har tydligen massor med snö ^^





Matte

Sjukt läckert alltså:)

Svar: hihi ^^
Cissi

Mamsen

Wow, det är en riktigt läcker bild! Tråkigt att snön håller på att försvinna men som du skriver - Det finns MASSOR här hemma. Vet inte när vi hade så här mycket snö före jul. Det måste vara rekord och vi har ju de riktiga vintermånaderna framför oss, så det kan bli ännu mer.....
Även om du var trött igår så var det viktigaste att du kom hem välbehållen i söndags.
Ha en bra fortsättning på veckan, syns på torsdag ♥

Svar: Kram mami :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)