Gonna Sleep Well Tonight :)

Kom hem för ungefär 40 minuter sedan.
Har spenderat hela dagen ute i snön på Näsby Fält med klassen och gjort mätningar :P Vi började klockan 10 och slutade nu vid fyra. Herregud vad seg man känner sig nu, haha ^^ All friskluft och plumsande genom snön kommer nog göra att jag sover gott ikväll.

Äntligen är det helg! Har vi alla i klassen gjort oss välförtjänta av efter dessa två dagar utomhus tycker jag :D Ska bara chilla nu, se Vampire Diaries och kaaaaaanske gå till Ica om jag orkar (vilket jag inte lär göra haha). Imorgon ska jag skotta fram min bil igen för det har snöat ännu mer nu :( Suck :P Men det orkar jag inte tänka på nu ^^
 
Blev tyvärr inga bilder från dagen för jag ville inte ha med mig kameran ut i kylan. Men ska ta en fin promenad i reservatet nu i helgen tänkte jag och försöka få till lite fina vinterbilder :D





Mamsen

Frisk luft är rena rama vitaminkuren för kroppen och man brukar sova gott också.
Förvånande att ni fått ännu mer snö. Är landet upp o ner? Hursomhelst så vill jag önska dig en riktigt skön kväll och helg med.
K R A M

Svar: Haha ja jag tror fasen det är något seriöst fel xD Vi har hur mkt snö som helst ._. Stackars Gunn är översnöad igen :( oh noes! kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)