Norrland!

Hej på er!
Blir ett litet mobilinlägg såhär på morgonkvisten nu. Sitter just nu på flygplatsen i Ronneby och väntar på att få checka in bagaget :) har varit vaken sen 04:30 imorse så är lagom död just nu efter typ 3 timmars sömn.. Har redan hunnit avverka buss, tåg och taxi för att komma hit haha :P så cp dyrt allt är? 19:- för buss, 116:- för tåg och sedan 160:- för taxi i tio minuter. Helt hutlöst :S och folk vill man ska åka mer kollektivtrafik? Haha :P 
 
Jaja, nu är jag här iallafall. Sitter och äter lite frulle och chillar:) ska sova stenhårt på flyget sen kan jag lova! 
 
Ses i Norrland finisar :):) 





Lev

ha en awesome jul <3 tänker på dig!

Svar: tacktack =)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)