Sunset in Norrland

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Jag måste säga att Norrland är det vackraste som finns på vintern!
Idag har jag varit husvakt medans Thomas och mamma varit och jobbat, så har varit ner till pannan och eldat på var 30e minut hela dagen ^^
 
Samtidigt höll jag utkik genom fönstret för eftersom det varit sol idag förväntade jag mig inget annat än en underbart vacker solnedgång. Och det fick jag ;D Så har suttit och redigerat massa bilder nu på eftermiddagen =)
 
Ni som inte varit här på vintern borde komma upp seriöst. Inget slår Norrland en vacker vinterdag! <3





matte

Just det! Norrland -> all
:)!

Svar: Haha =) aa ^^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)