Early Spring Walk








Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Idag var det vårkänslor i luften igen :D

Efter redovisningen på skolan (gick faktiskt helt ok!) så gick jag och älsklingen ut på en promenad runt naturreservtet för första gången i år. Lite blåst var det men det får man tåla ibland ;) Tog med kameran iaf, hihi :D Vi hittade en mysig kisse oxå som vi gosade med en stund :D

Nu ikväll har vi bara tagit det lugnt, sett på Once Upon a Time och myst :D Älskar sådana kvällar ^^





Jocke H

Härliga bilder, man blir lite sugen på att ta en promenad o bokskogen en dag..

Cissi

Hehe tack, ja igår var de fint till skillnad från idag ;P Nu är det mulet och pissigt ute =(

Mamsen

Vårligt fina bilder och det är stor skillnad mot hur vi har det! Idag drösade det ner mer av det vita humhum....

Ha de gott o kram!

Cissi

Cissi

Haha :p Ja, men nu regnar det massa >.< inte skoj de heller! :p

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)