My Gift From Amanda





Idag flyttade Amanda ut från sjuan =(
Jättetråkigt verkligen, hon har lixom varit här ända sedan jag flyttade in. Istället ska nu en till kines flytta in i vår korridor, jag hoppas han är trevlig! Fast kommer inte bli samma sak.. Menmen.

Fick denna av henne, samt en Hello Kitty våg, Hello Kitty klocka och Hello Kitty sparbössa. Så söta! Fast denna var ju helt klart underbarast =) Så snällt av henne, fan hon kommer bli saknad!

Ska vårda den med kärlek iaf! Har nämligen velat ha en sån här jättelänge.. =)





Anonym

Vilken söt Hello Kitty....Det var snällt att du fick en massa presenter men varför flyttar hon? Pluggat färdigt eller? Lycka till med er nya inneboende, det kan ju bli bra det med......

Anonym

Hon ska plugga i Malmö så hon flyttar dit =) Ja visst är den söt :D Hon ville inte ha kvar sina hello kitty grejer så jag fick dem ^.^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)