Ronneby And Party @ Jonas

Idag packar vi väskorna och beger oss iväg till Ronneby!
Fest ikväll, pizza och umgänge står på schemat. Solen skiner dessutom ute och det är en fin vinterdag. Får hoppas man mår bra imorgon och inte ligger halvdöd i en soffa hela dagen, haha.

Fick för övrigt stativet av pappa igår och det fungerar alldeles utmärkt :D Så ska försöka mig på lite skymningsbilder sedan om det blir en vacker solnedgång imorgon ;D Lär bli skoj!

Nu måste jag klä på mig, haha.. Inte ok att sitta i morgonrock efter klockan tolv på dagen :P





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)