Statistics Makes Me Wanna Cry...



All denna statistik..
Inget av de vill gå in i huvudet och faktiskt stanna där. Håller på att bli galen, vill typ seriöst skjuta mig själv i huvudet snart.. Harvat på med SPSS i 4 timmar idag typ och nu har jag fastnat.. Har mailat Gunnar dock så jag hoppas han svarar snart så jag kan gå vidare. Har en break nu och dricker lite cola.

Det värsta är att jag inte ens känner mig som att jag bryr mig just nu.
Behöver mer tid för att få allt att sjunka in så känns inte så hemskt ändå att det eventuellt får bli en omtenta på detta. Kan verkligen behöva mer tid för att lära mig allt detta skräp. Usch =(

Lär inte återuppta detta på iallafall en timme! Nu ska jag bara varva ner för jag kokar lite av ilska, haha :P





Mamsen

Kikade på dina papper,(ja så gott det gick) och det ser inte lätt ut! Jag kan förstå att det känns motigt emellanåt men då är det klokt att stoppa in en paus...För du kan ju inte ge upp nu när du redan lagt ner så mycket jobb på skolan, eller hur?



Lycka till, jag tror att du fixar även detta!

Kram

Cissi

Hehe tack mami, ja fixar ja inte detta så får de bli omtenta helt enkelt.. :p

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)