2012

Nu är det 2012 och året då jorden ska gå under enligt mayaindianerna.
2011 Har gått fruktansvärt fort faktiskt, känns ju som att det inte alls var länge sedan man satt där på nyårsafton 2010 och väntade in det nya året.

Årets nyårsafton spenderades iallafall hos Jonas med tortillas, mys och trevligt umgänge. Blev en städad nyår för vår del åter igen, så ingen baksmälla hade man dagen efter. Jag kom hem till Kristianstad igår och fick äntligen sova i min sköna säng igen :D Sebastian är iväg på lan med grabbarna så han kommer ner imorgon eller i övermorgon till mig =)

Tog en del bilder på nyår, ska ta fram kameran snart och se om det blev något dugligt ;) Har ju iaf min egna dator nu och skärm så lite lättare med redigeringen hehe ;)

EDIT: Verkar som de mesta blev flumbilder, haha skulle kunna göra en hel compilation med Jonas och hans roliga miner.. :P Men här kommer 2 bilder iaf, en på mig och älskling och den andra på vår fattigmansraket, haha!


Puss! Fattigmansraket---->





Mamsen

Så puttenuttigt söta ni är! Ni är ett gulligt par men herrejösse vad var det i er raket!!

God fortsättning på det nya året, gumman!

Cissi

Tack :D det var salpeter och socker xD rätt så explosivt haha ^^

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)