Cozy In My Room :3




Fotade några bilder lite snabbt i mörkret här, hehe.

Har tillbringat hela eftermiddagen med att städa mitt rum.
Dammsugit, dammtorkat, spikat upp 3 tavlor som min syster ritat, städat toan.. Yeah you name it. Mitt rum är nu jättemysigt och rent, tände tillochmed lyktorna i fönstret med jordgubbsljus, så hela rummet luktar jordgubb nu.. =) Myspys! Lär inte göra något vettigt nu under resten av dagen, så blir väl bara till att slappa lite =) Sjukt skönt att ha ett städat rum iaf måste jag säga!

Nu blir det nog att göra lite mat.. =)





Mamsen

Det är en stor mysfaktor på dina bilder, känner igen spegeln, glasflaskorna och glasfigurerna. En hel del små gosedjur har du visst fortfarande. Visst är det skönt o härligt när det är städat och doftar gott. Ha nu en riktigt skön kväll, kram!

Cissi

Har massor av gosedjur, haha! De flesta är tigrar.. :P Hela översta delen av skrivbordet, hihi! tack, det ska jag :D

Mamsen

Haha...du vet väl att det finns fler gosedjur kvar här hemma som väntar på att få flytta ut ur kartongerna!!

Cissi

Jo, vet :P men har inte plats för fler nu haha :P

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)