Oh These Studies..

Mitt liv just nu består av plugg!
Vaknade imorse, läste ett kapitel i boken, åt frukost och sedan duschade, nu ska jag läsa lite mer. Har ca 150 sidor att ta mig igenom idag för att bli klar med den ena boken till klimat- och naturhistorietentan på fredag, har sedan utöver den kapitel ur 2 böcker till att läsa. Stressigt! Självklart så sitter man här igen med bara några dagar kvar till tenta och har samlat på sig hur mkt plugg som helst. Jag lyckas då alltid med det. Dålig planering kallas det! Jaja, är bara att kämpa på..

I helgen var det födelsedagsfest hos Jonas iaf i Ronneby, vi blev väl en 16 pers eller så, sedan drog vi ut till Puls i Ronneby och sov sedan över hos Lenny. Rolig kväll, får vi göra om! Ingen baksmälla heller, thank god. Blev en kebebtallrik och pizza på Katrins igår innan vi tog tåget hem hit.

And that pretty much concludes this weekend. Nu blir det back to studies! Åh, vill inte ...





Anonym

-Vad är det de säger?......

-Den som spar han har!

Fast i detta fallet är det en klar nackdel att spara. Nu är det tyvärr bara att bita i det "sura äpplet" och fokusera intensivt på plugg. Du fixar det säkert!

Kram

Cissi

Jag hoppas på det =( Saknar en bok som inte ens fanns som referensex på biblioteket så det kommer bli tungt! Men hoppas på de bästa :D Annars är en omtenta inte hela världen heller.. kram=)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)