Sick.. =(

Har gått och blivit rejält förkyld.
Inte skoj alls faktiskt. Ont i näsan, öronen, halsen.. Trött i hela kroppen =( Fan, det är ingen bra timing alls detta. Speciellt inte eftersom jag har en exkursion till Köpenhamn i Danmark på fredag. Måste försöka bli frisk tills dess.. Usch. Blir att bara ta det lugnt idag, skulle dragit till gymmet men inte en chans att jag gör det nu.

Tur man har en älskling som tar hand om en. =)





Mamsen

Tråkigt att du har dragit på dig en förkylning men har du tur så är den hanterbar på fredag. Vila, drick varmt o så har du ju Sebastian som pysslar om dig...

Kramen o krya på dig!

Cissi

Tack mami! Idag mår jag typ sämre dock, haha.. Suger att vara sjuk =(

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)