The Evening At Max's Place




I onsdags kväll var vi ju hos Max och Ida och blev bjudna på mat :D
Det var riktigt gott, dem hade lagt ner en del tid på den ;) Efter maten satte vi oss ner i vardagsrummet och spelade spel ända tills sen kväll då vi knallade hem och sov, hade ju trots allt skola dagen efter :P

Skoldagen igår bjöd på goda nyheter iallafall, jag klarade nämligen tentan :D /glad!

Ikväll ska jag och Victor gå på stan en sväng och sedan se på bio, den nya Mission Impossible filmen. Kommer nog bli skoj det med :D

Älsklingen är i Ronneby och kommer hem imorgon, så blir en till ensam natt i sängen tyvärr =/ Nu: Duschen!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)