Boring Day.se

Shit vilken trist dag det har varit idag.
Suttit och pluggat en massa till min sommarkurs och sedan kodat lite.. Och det är typ allt jag orkat göra :D Inte bra, haha.. Men vädret ute är skit tyvärr så finns inte så mycket att göra ändå.. Känns som hela denna sommaren bara regnar bort? Vart är solen lixom? Ser fortfarande ut som en blekfis.. :(
 
Om cirka en vecka bär det av norrut iallafall till mitt älskade Norrland och min familj! YAY :D Längtar till dess men kommer sakna pojken såklart :(
 
Jaja.. Ikväll önskar jag iallfall att jag hade haft lite Fresita vin för att liva upp stämningen.. Bilden är från i lördags då vi hade fest hos Lenny :D NomNom!
 





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)