Can Haz Cuddle?

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Tänkte bjuda på två gosiga bilder på Lilla Gumman :D
Katterna har varit helt underbara de här dagarna, det är som att dem känner på sig att man mår dåligt och då vill de bara mysa och trösta en. Det är rätt gulligt, hehe =) Vet att bilderna är lite överexponerade på de vita antagligen, men orkade inte fixa de xD
 
Mår bättre nu iallafall, pappa är tillbaka i Sollefteå nu och mådde igår jättebra, så det var glädjande :D Åkte ner en sväng till Härnösand med Sebastian för att se nya Batmanfilmen oxå tillsammans med Madde, Marcus och Mattias :D Superbra film, den kan jag verkligen rekommendera :D
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, man blir ju gammal idag ;) Puss på er och tack för allt underbart stöd jag fått!





Sanna

Söt katt :)

Svar: Visst e hon :3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)