Enjoy The Summer

Verkar vara väldigt få som sitter inne och läser bloggar såhär på sommaren.
Det är förståeligt ^^ Trots det pissiga vädret försöker nog de flesta få ut så mycket som möjligt av sommaren. Själv är jag fortfarande blek och trist, det har inte varit många soldagar i sommar tyvärr :( Men jag hoppas det ändras när jag åker upp till Norrland :D
 
Kommer inte ha några fler bloggutlottningar och sådant på ett tag dock iaf, för jag vill nå ut till så många som möjligt om det ska vara någon idé med dem :D
 
Om någon behöver en ny bloggdesign dock kan jag göra detta för en slant :D Bygger upp den efter dina önskemål och hjälper dig sätta in den ^^ Maila bara [email protected] :D





Ninni - Foto & Vardag

håller med :x verkar även vara nåt skumt med blogg.se's toplistor :o

Svar: Ja allt är skumt just nu haha :P
Cissi

Martin

Haha. Själv e jag knallbrun. Snälla, ta inte med ännu mer skit väder :)

Svar: Haha :P Den 22a då jäklar bror ;)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)