Header Requests & Blog Design

Har alldeles för mycket fritid för tillfället så tänkte göra lite mer headers på request.
Vill du ha en ny header till din blogg? Längre ner i denna kategori finns exempel på vad jag kan göra.
 
Har även börjat koda och göra bloggdesigner, så är du intresserad av att få en helt ny look på din blogg kan jag fixa det för en liten slant :D
 
Förtydligande: Eftersom jag mestadels gör HEADERS gratis, kommer det även att finnas med en liten logga på headern att jag har designat den. Vill ni absolut inte ha denna logga får ni gärna skänka en liten summa för headern som vi kommer överens om tillsammans, beroende på hur avancerade ni vill ha den. Det tar trots allt en del tid i Photoshop att göra dessa ^^
 
Angående BLOGGDESIGN så fixar jag detta för en liten slant som vi kommer överens om ^^
 
Det är bara att kontakta mig på [email protected]!
 





sara

jag skulle gärna vilja ha en ;)

Svar: Maila mig på [email protected] då :D
Cissi

Bella

Jag skulle jättegärna vilja få en header! dock en väldigt enkel... typ bara en bild och en text brevid. sen vet jag inte hur jag ska sätta din en header på min blogg. haha!

Svar: Det kan jag fixa :D Maila mig bara på [email protected] så snackar vi där =)
Cissi

simone

Jag har mejlat dig, hoppas du kan hjälpa mig! :D

Svar: Ska försöka, men har inte fått något i inkorgen :p
Cissi

simone

Konstigt då jag skickat till rätt adress ;o men vi försöker igen då :)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)