Sad Rose Will Be Happy Rose?

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
De senaste dagarna har det tråkiga vädret och dåliga ljuset gjort att min ros i fönstret blivit väldigt ledsen.
Fast idag är det sol ute! Genast så såg min ros lite gladare ut! ^.^ Fast den ledsna toppen går nog inte att göra något åt.. Och där försvann solen igen, vafan :S
 
Vaknade imorse förresten med halsont och snorig näsa igen, h******! Har ju just blivit frisk från förra förkylningen och nu kommer en till? Tror det är för att jag äter för dåligt när pojken inte är hemma.. :( Inte bra! Satt ju typ vid datorn hela kvällen igår med och kodade.. Resultatet kommer upp lite senare idag :D





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)