Student Living

 
Jag kanske inte har berättat det, men jag bor i studentkorridor.
Alltså har jag alla mina grejer intryckt på 19 kvm ^^ Blev lite halvkassa bilder men såhär kan det alltså se ut när man är student, hehe :p
 
Man får vara lite praktisk när man bor på sån liten yta.. Har t.ex. massa förvaring ovanpå garderoberna och sängknopparna agerar väskhängare, hehe! Sängen är dock det som tar upp mest plats av allt i rummet.. Den är 1,20 bred så halva golvutrymmet försvinner för att den ska få plats :p Men kan inte ha mindre eftersom pojken och jag sover tillsammans varje natt.
 
Är ändå rätt nöjd med mitt lilla rum, enda jobbiga är att man inte har ett eget kök.. Men det kommer i sinom tid! Sedan är det ju fenomenet att släpper man någonting på golvet så ser rummet genast skitigt ut.. Dock tar det inte så lång tid att städa allting tack och lov :p





Leah

tycker du möblerat bra.

Cissi

Hehe tack :D Har försökt göra det bästa av situationen =)

Mamsen

Du har fått till rummet riktigt snyggt ♥

Cissi

Hehe tack mami :p Har försökt så gott det går ;) hehe

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)