Time To Cheer Up Cause I'm Heading North!

Hej finisar!
Har fått lite tid att tänka nu sedan jag pratade med mamma imorse. Det har fått mig att inse att jag inte ska oroa sig förrän man vet något säkert. Ja, pappa är på sjukhus och det känns fruktansvärt, men min älskade lillasyster skrev väldigt fina och bra ord på sin facebook idag.
"Vi får hoppas att det inte är alltför allvarligt, läkarna lär berätta när de vet dock så ingen större mening att oroa sig innan vi vet något. Jag för min del tänker inte påminna pappa om detta, eller bryta ihop innan något är defenitivt. Man ska ta vara på den tid man har, och jag vill inte att den ska fläckas av oro som inte gör någon nytta. Lev och ta vara på de stunder som är - annars kan man lika gärna börja oroa sig för om man ska dö i en bilolycka imorrn, vilket inte tjänar någonting till."
Väldigt kloka ord av min fina lillasyster! Och det hon säger är sant. Man ska ta vara på de stunder som är och som finns. Jag ska definitivt göra det när jag åker hem på söndag.
 
Kameran följer självklart med, har en planerad photoshoot med Madde (det får ni inte missa!) och ska fota vårt storslagna vackra norrländska landskap. Mina föräldrar bor nämligen i Höga Kusten, som är ett världsarv med världens högsta landhöjning per år. Detta har skapat ett unikt landskap med höga berg och djupa dalar =) Så stay tuned, det kommer komma upp MÅNGA vackra bilder inom den närmaste framtiden från mina hemtrakter!
 
Bilden nedan är tagen på kalottberget Högklinten utanför den lilla byn Mjällom där jag växte upp. Pappa tog den på oss när vi var små. Det är jag som är i mitten :D
 





Sandra SG

sv: åh tack själv du! :) tack så jätte mycket! :) är det din hund i headern? :)

Cissi

Hehe nä, en kompis =) Bor i studentkorridor så jag kan inte ha hund tyvärr =(

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)