Cutiepie Horses

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Hade en underbar eftermiddag ute i stallet igår!
Helena och jag red ut på en långritt och hade det inte varit för alla flugor hade det verkligen varit helt perfekt. Tildra gick jättefint, sökte sig ner och gick i jättefin tölt på slutet ^.^ Vi lät dem även sträcka ut i några galopprepor längs fälten innan vi begav oss hem igen.
 
Väl hemma var dem jättenöjda hästar :P Tildra busade runt i hagen och rullade runt som en galning, rätt nöjd med dagen tror jag. Såg rätt så kul ut, för hon ser typ död ut på bilden med hovarna i luften, haha :D





Mamsen

Haha....härliga bilder på mysiga hästar. Förstår att du trivs nu när du får rida igen.
Ha en trevlig helg! Denna helg är jag ledig så det känns skönt, kramizzzzzzzzzzzzzzzzz!

Cissi

Tack mamma :D Haha, vad skönt för dig =) kram!

Anonym

Vilken fin färg den översta hade :)

Annika

Jätte fina bilder :)

Svar: Tack :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)