Header Examples

Fick några förfrågningar på att skicka headers jag gjort för inspiration.
Nedan kommer några stycken testheaders jag gjort, utöver Tyras headers, oxå här i förminskad storlek så dem passar in. ^^ Observera att dessa bara är exempel som jag lekt med i PS =)
 
Blir för övrigt bio ikväll! Kom just hem från en mysig ridtur med Helena med ^^ Min lillfis gick riktigt fint idag :D Blir nog en tur på torsdag med, och denna gången ska kameran med oxå om vädret är bra :D
 





Anna

Grymt snygga! :)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)