New Arrivals And... SUMMER!



Igår kom min fläkt och min hårddisk!
Blev fruktansvärt förvånad över hårddisken.. Den var.. MYCKET mindre än jag trodde! Jämför på bilden ovan.. Fläkten är 12 cm bred.. Så hårddisken är med andra ord lika stor som min handflata typ, haha! Har iallafall kopplat in fläkten nu, har numera disco på mitt rum, bokstavligt talat.. Fläkten lyser som fan xD

Har fört över de viktigaste på hårddisken med, funderar på att överföra lite till och sedan omformatera datorn. Den hänger sig fortfarande nu och då, fast inte pga överhettning nu utan snarare pga att den behöver en omformatering (hoppas jag). Är störigt att behöva stänga av och starta om hela tiden. Nåja, den stänger inte av sig pga överhettning nu iaf för fasen vad den nya fläkten kyler!

Idag skrev jag min dugga och tenta för övrigt. Duggan fick vi reda på resultatet av direkt, blev 25p av 30 = G! Nöjd ^^ Tentan kändes bra den med, men vad viktigast är.. Nu har jag sommarlov!! Helt underbart. <3

Nu kan man äntligen få sova ut varje dag :D yay!!!





Mamsen

Härligt att det gått bra med de sista avslutande uppgifterna för detta år. Nu väntar sommar, sol o bad....



Ja din externa hårddisk var inte stor men tekniken går visst mot mindre och mindre. Hoppas nu att datorn håller sig lugn och inte pajar...

Ha en jätteskön helg nu, gumman!

STOR kram ♥

Cissi

Tack mami <3! Ja vi får hoppas det.. Har inte cash till en ny dator så, haha ! Hoppas på att det bara är omformatering som behövs.. annars har jag ingen aning om vilken del det är som e dålig i datorn.. är de moderkortet måste jag nog fixa ett helt uppgraderingspaket eftersom de inte säljer så gamla moderkort nuförtiden som matchar min socket =( Får hoppas jag bara behöver en omformatering! =) Kram! <3

Mamsen

Rensa bort onödigt lulllull brukar ofta fungera. Kram

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)