New Harddrive + Fan!

Min dator har krånglat något så galet på sistone.
Min ena 120mm fläkt är helt slut och startar inte, sedan har jag massa problem utöver det... Igår när jag startade datorn stod det att den inte kunde hitta någon hårddisk, dock funkade den igen efter jag startade om den några gånger. Idag så har flera program slutat funka, bland annat Skype.. Vettefan vad som e fel på datorn, men blev skiträdd iallafall..

Den hänger sig även rätt ofta, och tvingar mig att stänga ner den totalt och starta om.. Tror det har att göra med att den blir överhettad eftersom fläkten inte funkar.. Så nu har jag beställt hem en extern hårddisk och en ny fläkt. Det blev dessa två från Dustinhome.se, så nu inväntar jag bara att få hem dem så jag kan skruva in fläkten och få igång hårddisken för att spara alla mina kära bilder och skit.

Detta är en säkerhetsåtgärd som jag borde gjort för länge sedan, utifall att hårddisken kraschar totalt.. Har hänt en gång förut och då förlorade jag ALLT. Så inte så sugen på att det händer igen nu ;P






Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)