Riding Riding

Har blivit en massa turer ut till Vä de senaste dagarna:D
Skoj Skoj! Känns som man börjar lära känna lilla Tildra nu oxå ^^ Ska ut dit idag igen är det tänkt, dock ser vädret lurigt ut.. Är alldeles mulet ute och ser ut som det ska börja regna.. Så får se hur det blir, har iaf ridit henne nu tre dagar i rad ;p Så lite motion har hon fått ^^

Ikväll kommer Max och Ida hit, vi ska grilla och spela spel :D Kommer bli roligt! Alltid kul att umgås :D Så får bli en update sedan, nu ska jag torka till efter duschen =)





Martin

Kul att höra :)

Cissi

Bror: :D:D Asskoj!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)