Animal Portraits From Malmö









Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8, Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR

Här kommer första delen av bilderna från Malmö Museum :D
Detta är då de bästa djurbilderna jag fick till i den skumma belysningen.. ;) Har fler bilder men ingen av dem vart tillräckligt bra så detta får duga!

Översta bilden föreställer Australiensk prickig manet, och är nog den bild jag tycker mest om faktiskt.

Måste definitivt göra ett besök till där någon gång! :D





Mamsen

Bilden på maneten var verkligen superläcker men jag gillar alla bilderna. De är så fina.

Det var nog ett sevärt besök om du vill besöka museet igen.

Kram gumman!

Cissi

Tack mamma :D Det var svårt att fota ibland bara, rätt mörkt xD Men jätteskoj :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)