My Photo Project





Detta var fotoprojektet jag nämnde innan som redovisades på skolan idag.
Är rätt nöjd, fast skulle nog ha haft lite svagare skuggor och en siddelare i mitten. Det är menat att varje bild ska vara 2 sidor men det syns ju inte om man ser på det såhär riktigt ^^ Överlag är jag dock rätt nöjd, orkade inte vara alltför seriös med denna grejen :P

Det är rätt kul vad mycket man kan göra i Photoshop bara man vet hur man skall göra..


Redovisningen idag gick för övrigt bra, och nu har jag bara en liten tenta kvar på fredag! ^^ Underbart!




Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)