Naturum





Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Igår var vi som jag skrev tidigare på Naturum.
Vi fick i uppgift att se över deras utställning och komma med förslag till förbättring. Riktigt givande uppgift ändå! Självklart blev det fika oxå i deras cafeteria.

Fotade inte så värst mycket, eller jag försökte, men ljuset där inne var luddigt så många bilder blev dåliga i mitt tycke. Uppe i fiket däremot var det mkt bättre, haha :p Hade dessutom helt fel objektiv på kameran för såna här saker, hann inte byta det igår morse för fick stressa som attans :p

Idag har det varit ännu en lång dag tyvärr, så kommer nog inte orka göra något speciellt ikväll heller förutom att sitta vid datorn och slappa.. Imorgon väntar nämligen ännu en lång skoldag =( boo!





Mamsen

Det första jag ser är gubben som röker och jag undrar var kommer han ifrån? En bild som du fotat eller en bild från utställningen? Häftig var den i alla fall!

Vad kul att ni fick vara med och påverka utställningen, får hoppas att ni gjorde den bättre... :lol:

Ha en skön kväll!

Cissi

Gubben är en skapelse som finns på utställningen :p En docka/staty typ xD Väldigt välgjorda.. Haha jodå, de tog till sig av vad vi sa :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)