Small Preview From Today ;)


Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR

Liten preview från dagens besök på Malmö Museer!
Tänker inte lägga ut fler bilder förrän på onsdag, för det är då museerecensionen ska redovisas. (Vill ju inte mina klassisar ska se allt i förväg jue!) Men på onsdag kommer ja lägga upp dem :D

Varit en sjukt rolig dag idag, och sällskapet har varit mkt trevligt! Benjamin lät mig köra hela vägen hem oxå i deras awesome Honda, hehe ;D Var skoj!





Mamsen

Kul att du fick sällskap med dig, blir alltid roligare då.

Söt ödla. Inbillar mig att du gärna hade velat ta den i din hand.....

Förresten, här är en länk som jag tycker att du ska kolla närmare på. En man som kan trolla med kameran! Kolla in bilderna och inspireras. www.naturfiske.se

Ha en bra dag! Kram

Cissi

Mm visst var sen söt :D den tittade på mig xD okej, ska kolla länken :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)