Sick All Week Long, Yay!

Åkte på en riktigt förkylning efter att Sofia varit här.
Den har hängt kvar i kroppen nu sedan i tisdags, så man har knappt orkat gå utanför huset ens.. Idag vaknade jag dock och kände mig LITE bättre, så jag tror det äntligen vänder nu! Fortfarande för sjuk för skolan dock, så blir till att plugga igen nu i helgen det jag missat!

Det enda vettiga jag ska göra idag är att försöka gå till Ica. Måste lämna in mitt CV snart, även om jag är sjuk. Så ska verkligen ta mig i kragen och släpa mig dit :P

Är superfint väder ute oxå för övrigt, snart är det dags att ta fram skinnjackan!! :D





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)