Bad On Updates Lately ;)

Hej finisar!
Tyvärr har det varit dåligt med update här på senast, och det är för jag har så sjukt enormt mycket skola nu de sista veckorna innan sommarlovet. Har varken hunnit fota eller göra något intresant och det är inte så kul att skriva här "Idag har jag pluggat" hela tiden, haha :p Snart är dock sommaren här, längtar som fan. Ska bli så skönt att kunna säga fuck school i ett tag framöver :p

I höst är det planerat att jag ska ha min VFU kurs iallafall, ser fram emot det! Har funderingar om att ha min praktikplats hos Länsstyrelsen här i stan. Det hade varit superkul. Även Naturum skulle kunna vara trevligt :D Får se vart det blir aktuellt att jag söker i höst. Ska snacka med Bengan om det på tisdag iallafall ^.^

För övrigt är det cp kallt ute idag, where did the summer go? :<





Mamsen

Snart sommarlov......håll ut!

VFU, vad betyder det? Länsstyrelsen låter spännande.



Hav tröst, det är gräsligt kallt här också. Trist!

Kram

Cissi

VFU = Verksamhetsförlagd undervisning, aka praktik ;D



kram!

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)