Dinner In Town And Instagram

Nyligen hemkommen från en trevlig tur ner till stan med älsk!
Blev bjuden på middag på Nostalgia, och så blev det lite spatserande runt i stan. Riktigt fint väder har det varit idag, var inga problem att gå omkring i shorts och linne, hehe :D

Denna kvällen blir lugn iallafall. Älsk hade tänkt bjuda ner lite folk från Ronneby imorgon, får se om de e på att ha en grillkväll :D 2 veckor till nu med, sedan är det sommarlov! Weehoo!

Bjuder på två egobilder från Instagram, har fått höra att det är trist jag alltid står bakom kameran nuförtiden, för då blir det ju inga bilder på mig ;) Får försöka ordna upp det, haha!





Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)