Pretty In Pink



Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D

Lite fler bilder på de vackra rosa blommor som pryder träden utanför huset.
Det är så vackert på träden :D Bara blommor, inga löv.. Fast nu har löven kommit fram, dessa bilderna togs nämligen för ett par dagar sedan.

Har haft en jättelång dag i skolan idag. 09:00-16:30 >.< Fast på förmiddagen var vi ute i solen och hade uteföreläsning på bänkarna vid borden på skolgården, det var najs :D

Victor har fått sin födelsedagspresent med, han blev jätteglad :D Yay ^.^ Glömde dock fota den innan jag gav honom den men.. Den blev bra iallafall till slut :D





Mamsen

I love the flowers! Så vackra!

Cissi

Aww tack mami :D Bara löv på träden nu dock xD

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)