Icy Touch

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Innan jag skaffade mitt makroobjektiv var det här något jag bara kunde drömma om att fota.
Iskristaller är nämligen något jag velat kunna fota väldigt länge, och mitt makro klarar av det hur bra som helst :D
 
Dessa två bilderna var mitt försök till att vara lite konstnärlig hemma hos Sebastians pappa, haha :P Tyvärr är fantasin lika med noll för tillfället, men tyckte det blev helt okej ändå.
 
Denna dagen har för övrigt varit hemsk. Satt 6 timmar i sträck (ja, utan att ens resa mig upp) med ArcMap på skolan idag. Var så frustrerad haha xD Döpte alla mina kartor till typ "H******sSkit1" osv haha. Min lärare Nils bara skrattade åt mig xD Vi tog tillochmed i hand när jag äntligen var klar och han sa jag var godkänd haha :P Så ja, liiiiite frustrerad var jag allt :P Har nu på kvällen suttit med mitt VFU-projekt som jag ska redovisa på fredag med, så är snart klar med det oxå. Totalt har jag pluggat i över 9h idag :(
 
Och mer kommer det att bli :( Hej då liv... :P





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)