My Portfolio!

Nu är början av den uppe iallafall!
Har fortfarande massor och åter massor av bilder att gå igenom, men det är en början ändå ;) Här kommer jag samla mina bästa och finaste bilder som jag tagit genom åren (och kommer att ta) ^^
 
Vad tycker ni? :D:D Hållt på i flera dagar och fjantat runt med denna.. ^^ För att komma dit, klicka på kamerarullen i fliken till vänster ^^ Adressen kommer snart ändras till cissifoto.se, så då kanske inte länken funkar. Ska uppdatera såfort jag ser att den ändrats =)
 
Enda jag inte gillar med den här providern är att de känns som den drar ner kvaliteten på bilderna lite, vilket suger ;p Nåja, de får duga tills vidare ;)
 
EDIT: Nu är den igång! http://cissifoto.se!
 





Mamsen

Helt underbara bilder! Förstår att det tagit tid att gå igenom alla foton du tagit genom åren.

Hoppas det börjar kännas bättre nu.
Ha en skön helg. Sänder massa kramar ♥

Svar: Tack mami =)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)