Shopping, Tortillas & Guitar Play

Idag har jag varit nere på stan med pojken :D
Kom typ nyss hem faktiskt. Hittade en vinterjacka iallafall och en tjock stickad tröja så det är kirrat nu:D 400:- för jackan och 199:- för tröjan så helt ok pris ;) Köpte även ett capo till gitarren, så nu jäklar spelas de, haha :P
 
Har lärt mig ta barré ackord nu oxå! Helt underbart, haha ;P Fattar verkligen inte hur jag på 11 dagar bara har hunnit lära mig så mycket! Barré är ju svåra ackord :D Sjukt nöjd med mig själv ^.^ Ont i fingrarna har jag med för den delen, fick ha ett plåster på pekfingret igår kväll för att det var så plågat av alla försök till att ta barré.. haha :p Men tjurskalle som jag är så ger ja inte upp :D
 
Är en himla tur jag har mitt 24/7 gymkort registrerat på min högra hands pekfinger, för på det vänstra är typ mitt fingeravtryck halvt eliminerat.... xD
 
Ikväll vankas det tortillas med korridoren, och filmmys iaf. Ska bli skoj, var länge sedan vi gjorde något tillsammans =) Så tar ett glas vin nu och bara chillar till dess.
 
Underbart med helg btw!





Mamsen

Ojojoj, vad du ligger i med gitarrspelandet! Mami imponerad.....

Va, bra att du hittat en jacka till ett rimligt pris för en fattig student som du är. Det gäller att kolla priser när kassan är skral.

Ha nu en jätteskön kväll med dina vänner o ta det lugnt med "rusdryckerna" så får du en bra lördag också. LOVE YOU ♥ Kram från mamsen

Cissi

Tack mami! <3 Är sjukt nöjd med mig själv, hehe ^^ Ja, jackan är helt ok, hade velat ha den dyra för 2500 men det är som du säger ;) 400:- var superbilligt iaf :3 Tack, vi ska ta de lugnt :D Love you too mami! :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)