Autumn Leaves

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Och så kom hösten.
Löven faller från träden och det börjar bli kyligare och kyligare. Tog en promenad idag runt Näsby med pojken i jakt på fina höstlöv att fota. Än har inte löven fått riktigt den fina färg jag är ute efter men det är en början iallafall :D Så bjuder på två murriga höstbilder ikväll.
 
Har för övrigt varit väldigt produktiv idag. Det mesta av dagen har gått åt att plugga tyvärr, men har även hunnit tvätta och städa mitt rum! Så nu är det skinande rent här iallafall två dagar eller så, haha.. :P Det är det som är det kassaste med svarta möbler, de blir dammiga på en gång. Aningen störande. Sedan samlas ju dammet så mycket mer när man bor på en yta som är 19 kvm stor, haha. Nåja, inom närmaste framtiden blir det förhoppningsvis flytt =)
 
Gillar ni bilderna förresten? =) Kommer nog bli mycket sånt här den närmaste tiden, haha :p





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)