Colours Of Autumn

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Bjuder på lite fler höstbilder :D
Var ju korkad nog dock att välja mitt makroobjektiv, hade tänkt fota allén bortanför skolan som är helt gul och fin nu. Dock räckte inte makrots brännvidd till, haha :P Så får ta en tur ut med vidvinkelobjektivet sedan någon dag ;)
 
Tog dessa igår, när det höll på att mörkna. Vad tycker ni? Älskar höstfärger :D
 
Ikväll ska jag på skyfall-premiär med Victor och gänget oxå :D Ska bli skoj! Behöver lite roliga händelser i tillvaron just nu, för höstdepressionen är stor. Kram på er!
 





Mamsen

Vackert, vackert, vackert! Visst är hösten färgstark o tjusig men tyvärr så har all denna fägring nästan helt försvunnit här hemma.
Ha det så trevligt ikväll, kram ♥

Svar: Tråkigt :( Här är den i dess bästa stadium :D <3 tack! kram :3
Cissi

Magdalena - Flash photo

Underbara höstbilder, älskar också höstens alla fina färger! :) Kram

Svar: Tack så mycket :D <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)