Early Autumn Landscapes

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Mitt i allt detta höstrusket med regn regn regn tänkte jag visa två bilder jag tog för cirka två veckor sedan då jag var ute och tog vattenprover!
Fint väder var det då <3 Översta är från fälten vid Maltesholm och undre är från Tosteberga. Känns just nu som att vintern inte är långt borta tyvärr :( Solen har ju typ inte visat sig alls på flera dagar och temperaturen bara kryper neråt.. Sorgligt sorgligt, speciellt eftersom vi knappt fick uppleva någon sommar över huvud taget denna sommaren som var >.<
 
Blir nog så att vi åker till Ronneby imorgon (storskogen ni vet) och stannar till söndag. Inget internet där ute som vanligt, hehe :P Men äntligen är det helg iaf!





Anna aka Schlierie

Vad ni besöker Ronneby hela tiden då ;) Fast kan tänka mig att det är gött att komma ifrån sjuan lite då och då. Jag sitter redan nu och njuter av totala friheten från sjuan.
Fast jag saknar alla härliga personer runt omkring mig :/ Det är bara miljön på sjuan som inte var så toppen (köket som ser ruttet ut, silverfiskarna i rummen, lite kallt när man vaknar på morgonen osv).

Hoppas ni överlever utan min existens på sjuan nu! ^^

Cissi

Det kommer bli tomt Anna! :( Sa det till Emil igår, att det kommer kännas konstigt utan dig :( Du får komma och hälsa på med totten någon gång <3 kram!

Mamsen

Härliga och vackra bilder. Kram

Svar: tack mami :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)