Hanna II

Modell: Hanna Rosenquist. Foto: Jag.
Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D + Reflexskärm Guld
 
Några fler bilder på vackra Hanna :D
Till dessa bilderna använde jag mig av den guldiga sidan av reflexskärmen, för att få en varmare och mer guldig ton. Är första gången jag använt mig av guldsidan faktiskt ^^
 
Vad tycker ni? :D Blev det fint? ^^ Tycker jag blir bättre och bättre på det här faktiskt ;D Är awesome när man ser att allt slit man gör ger fina resultat =)





yli

kanon fina bilder tjejen :) kan ma anlita dig om man skulle vilja bli fotad :) hehe !!! du är proffsig kram tina

Svar: Haha klart, sålänge du bor nära Kstad så ;P Tack =)
Cissi

Therese idontcare

Helt klart fina=D Höst är alltid höst!

Svar: Hehe tack :D Att de e ^^
Cissi

yli

bor i ronneby :)kram Tina

Svar: Inte Tina Fredriksson? Är det du Tina eller någon annan? hehe :P
Cissi

yli

nej tina karlsson heter jag hittade din blogg bara av en slump så började följa den för de va så fina bilder och :) de va intreassant!

Svar: Haha okej :D Gulliga du =)
Cissi

Mamsen

Kanonfina foton och en otroligt vacker modell......

Svar: Tack mami :D
Cissi

Anna aka Schlierie

Du tar fantastiska bilder! Synd att vi bor så långt bort ifrån varandra, annars kunde du fotat mitt barn när den väl kommit ut ^^

Svar: Hehe tack finis <3 :D hade jag gärna gjort!
Cissi

Magdalena - Flash photo

Verkligen snygga porträttbilder och stylingen på din tjejkompis är ursnygg :)

Svar: Tack :D Hon stylade sig själv ;)
Cissi

Matilda Sjöblom

sv; tack så mycket :)

va fina bilder!

Svar: Tack :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)