Hanna

Modell: Hanna Rosenquist. Foto: Jag.
Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D + Reflexskärm Silver
 
Idag var jag ute och fotade snygga Hanna för första gången:D
Erik var med oxå och agerade reflexskärmhållare haha ^^ Försökte hålla redigeringen till ett minimum, men nästa gång lär det väl bli dollface om jag känner mig rätt :P Hinner inte redigera mer än en bild denna gången, för ska snart skriva hemsk hemtenta i miljörätt. Men ett litet smakprov fick ni iaf :D
 
 Vad tycker ni? =)





Anonym

Jättefint fotat :)

Victor

Jag tycker du skulle provat att fota porträtten med ditt 40mm objektiv. 50mm/1.8D har så grov och ful bokeh jämfört med den. Hanna är vacker som alltid :-)

Cissi

Victor: Fotade vissa med mitt 40mm med, men just denna var med mitt 50mm ;)

Lisa Eriksson

sv: tack ska du ha! och detsamma, den här bilden var jättefin!!

Svar: Tack så mkt :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)