It's Clean! =)

 
Mitt rum är nu i princip så rent som det kan bli :D
(nästan iallafall, hehe). Har haft en riktig städdag idag där jag rengjort avloppet, skrubbat kakel, städat hela toan, dammtorkat, dammsugit och torkat med trasa. Känner mig riktigt duktig =) Alltid som mysigast här hemma när det är rent =)
 
Förutom det och skola samt mathandel så har det inte hänt så mycket idag, har diskuterat lite med Johan på skolan om mitt examensarbete och så :D Börjar äntligen klarna nu vad jag ska göra, vilket känns skönt :D
 
Nu ikväll tycker jag att jag har förtjänat lite slappartid, och det ska jag göra oxå :D Slappa alltså ;)





Yli

Wow vad fint :) du är duktig på att dekorera:) kram

Svar: Hehe tack, jag gör så gott jag kan med den lilla yta jag har =)
Cissi

Mamsen

S N Y G G T
Presenterna från Camilla passar ju jättebra in i rummet. De ger den där lilla färgklicken som behövs.
Du kan vara stolt o nöjd med ditt rum.
Kram

Svar: Mm det gör dem :D Tack mami <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)