Making A Portfolio :3

Hej på er :D
Om man klickar på den lilla knappen till vänster med en kamerarulle på, brukar man komma till min portfolio. Det gör man fortfarande, men jag ska göra om den till en fotografi portfolio istället där jag samlar mina bästa alster :D Så just nu ser det lite tomt ut där, men jag ska fixa det sedan är det tänkt ;)
 
För övrigt njuter jag för fullt av att ha helg, det är så skönt :P Sov till klockan 11 idag typ, haha.. Vadå latmask ;) Såklart glömde jag bort tiden med Richard oxå, så blev inget bloggdesignande idag tyvärr :( Hade velat dragit ut och fotat oxå, men det blev inte av eftersom det har varit kasst väder hela dagen med dimma :S Så förhoppningsvis får det bli en tur ut imorgon för att fota höstlandskap :D
 
Hur har er dag varit?=)
 





yli

hej hej tjejen här ha de fotats med systmekamera som alldrig förr ha precis köpt en ny nu innan hade jag bara en vanlig digitalkamera men nu så:)

Svar: Najs! vad blev de för kamera?=)
Cissi

yli

hehe de blev en canon d900

Svar: usch, du ska ha Nikon ju! ;) hehe
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)