Steakhouse, Riding, Celebration & The Dentist

Ojojoj vilken busy dag det varit idag!
Började med att jag kom på att jag hade tid hos tandläkaren på högskolan, så det var bara att kuta dit haha :p Gick bra, lite klagomål om att jag måste använda tandtråd som vanligt bara :P Sedan blev det hem och ta bilen till Tildra för en ridtur :D Därefter hem igen, byta om och göra mig iordning för att gå på middag med älsklingen på Steakhouse ^^
 
Älsklingen och jag har nämligen varit tillsammans i 2 år idag, så vi kände att det var värt att fira =) 500 spänn gick notan på, men vi äter ju ute så sällan så det fick det vara värt :D Nu är vi hemma igen iallafall, proppmätta och belåtna (de har så jääääkla god mat på Steakhouse, man måste bara äta tills man spricker typ) och nu ska vi se Sons of Anarchy =)

Blir inga bilder idag, har haft en busy day som sagt :P Men det har varit roligt :D Hoppas er dag har varit lika bra =)





Anna aka Schlierie

Grattis till er :)

Svar: Tack :D <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)