What A Day!

Vilken lång dag det har varit idag, är helt slut!
Har idag kört med stort släp för första gången ^^ Har hjälpt Sanna att flytta ut till Österäng så har blivit en hel del bärande idag. Flytten gick helt smärtfritt dock, är riktigt stolt över mig själv hehe :D
 
Sedan blev det en snabb flyttpizza och därefter ut till lilla Tildra i Vä :D Hon hade ju såklart lyckats smita ut ur hagen och stod längst bort i den yttersta hagen, tog en stund att få in henne, haha :P Men det gick, så blev en mysig tur i kvällssolen. Har precis kommit hem, och nu ska jag bara dega hela kvällen.. Det har jag fan förtjänat :P
 
Fick låna lite simsexpansioner av Sanna med så jag vet vad jag ska göra ikväll, hehe! Två bilder från dagen:
 
Lilla Gunn och släpet utanför Sannas gamla lägenhet =)
 
Och så underbara Tildra :D <3





Mamsen

Vad du är duktig o tuff som vågar ge dig på att köra ett stort släp....."Mamma stolt"
K R A M

Anna aka Schlierie

Vilka expantion fick du låna ? :)

Cissi

Mamma: tack :D är lite stolt själv =)

Anna: Leva livet, husdjur och stadsliv =)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)