2x Porträtt

Modell: Nina. Foto: Jag.
Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D + Reflexskärm Silver
 
Jag hade tråkigt ikväll, och då blev det redigering såklart ;P
Valde en svår bild för att utmana mig själv ikväll, där Ninas hår hade fladdrat över halva ansiktet och utmaningen för mig var att fixa det ^^ Lyckades väl rätt bra med det ändå ^^ Inte helt nöjd som vanligt såklart, men vafan ;p
 
Såhär såg det ut innan bilden bearbetades:
 
 
Mission successful? :D Vad tycker ni?=)





Pontus Granlund

Har en foto-tävling på min blogg där du kan vinna 150:- på johanpixels.se

Skulle bli glad om du ville vara med!

Länk:
http://pontusgranlund.blogg.se/2012/september/foto-tavling.html

Ursäkta om du ogillar sånna här kommentarer.

MADDISENJ

Grymt, fantastiskt hår

Svar: Tack :D
Cissi

Nina

Lurig man ser ut!

Cissi

Hehe lite ;)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)