Arachnophobia

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Ja, det är något man inte ska ha när man fotar sådana här "små" godingar, haha!
Fotade dessa två den senaste gången jag var hemma hos Sebastians far, och ja.. Dem ÄR så stora som de ser ut att vara i jämförelse med det dem sitter på.. Enorma med andra ord. Dessa är nog ännu större än de spindlar jag fotade tidigare här, vilka finns HÄR. Skillnaden då mot nu är dock att det var mulet när jag fotade de förra spindlarna och nu var det strålande solsken vilket kastade hårda skuggor. Dessutom använde jag blixten denna gången med.
 
Nu ska jag se ett avsnitt Sons of Anarchy med pojken, sen är det läggdags för imorgon ska jag ut och ta vattenprover på kommunen :D Kram på er!





Mamsen

Huga, vilken otäck en....men bilderna var läckra. Man kan t.o.m. se behåringen på benen.

Hoppas du får en bra dag även imorgon.
StorKramen från mamma

Cissi

Tack mami :D <3 Hehe ja, den var rätt otäck :P

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)