Baltic Sea Of The North

Nikon D90 + Nikkor 18-105/3,5-5,6 VR
 
Äntligen två bilder från när jag var uppe i Norrland och vi åkte Ådalen III :D
Hade helt glömt bort dessa bilder. Var riktigt svårt att få till bra bilder utan stativ med på båten när det började skymma kan jag lova. Översta är tagen med lång slutartid för att få vattnet att flyta ut, lyckades hålla kameran relativt still hehe ^^ Den undre fotade jag ner i solens reflektioner i vågorna från båten =)
 
Blev väl rätt ok ändå =)





Mamsen

Hade nästan glömt hur vackert väder vi hade den kvällen. Lite kyligt var det men vad gjorde det. Härliga foton från en trevlig utflykt, denna i övrigt så sorgliga sommar
Kram

Cissi

Ja det var det <3 Kommer lägga upp lite fler sedan ^^

Matilda Sjöblom

fina bilder!

Svar: Tack :D:D
Cissi

MADDISENJ

nej det är riktigt segt att vara sjuk :/ gör du ikväll?

Svar: Har haft finsk afton, hehe :D
Cissi

Magdalena - Flash photo

Underbart vackra bilder...bara älskar när man har lång slutartid blir så himla fint! :) Kram

Svar: Hehe tack, älskar det oxå ;D Fast var svårt när man var på en båt som rörde sig.. :P kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)